Logo Cybor-Tech

Polska wersja       English version

FAQ

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

1.    Co trzeba zrobić żeby móc kupować  w waszym sklepie?
2.    Jak założyć konto w sklepie?
3.    Założyłem konto w waszym sklepie, ale nie mogę się zalogować.
4.    Mam problem z zalogowaniem się do sklepu, co zrobić?
5.    Jak kupić dany produkt w sklepie internetowym?
6.    Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?
7.    Jak znaleźć produkt w sklepie internetowym?
8.    Jestem zainteresowany produktem który jest obecnie niedostępny. Czy istnieje możliwość poinformowania mnie o dostawie tego towaru?
9.    Czy mogę osobiście odebrać  zamówione produkty?
10.  Jaki rodzaj przesyłki zamówienia mogę wybrać?
11.  Czy mogę zmienić rodzaj/dostawcę przesyłki?
12.  Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem bankowym?
13.  Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
14.  Jak zmienić język strony?
15.  Czy mogę złożyć, zapłacić za zamówienie w EURO?

 
1.  Co trzeba zrobić żeby móc kupować w waszym sklepie?

Ad1.  Zakupy można robić poprzez sklep internetowy (witryna na której się obecnie znajdujesz) , telefonicznie (np. +48 71 314 64 29), poprzez  komunikator internetowy (Skype, GG), bądź przez
e-mail (sklep@cybor-tech.com.pl).  Aby dokonać zakupu przez Internet niezbędne jest założenie konta. (Jak założyć konto). Zamawiając przez telefon (komunikator) nasz konsultant sam założy takie konto, więc o nic nie musimy się martwić.


2.  Jak założyć konto w sklepie?

Ad2. Konto w naszym sklepie możesz założyć dzwoniąc do nas (konsultant zakłada Twoje konto i od razu możemy dokonać zakupu), bądź klikając przycisk „Załóż konto” w górnym pasku. W tym wypadku zostaniemy przeniesieni do strony z formularzem, który należy wypełnić. (Bardzo ważne jest aby na dole zaznaczyć znaczek przy tekście  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych..”,  ponieważ zatwierdzenie tej opcji jest niezbędne do dokonania zakupów). Po wypełnieniu formularza kliknij przycisk „Wyślij”. Na podany e-mail dostaniesz wiadomość dotyczącą aktywacji  założonego konta. Niezbędne jest kliknięcie w podany „link aktywacyjny”, dzięki czemu będziesz mógł już kupować w naszym sklepie. (UWAGA – jeśli nie klikniesz w link aktywacyjny który zostanie wysłany na wskazany adres poczty, nie będziesz mógł dokonywać zakupów w sklepie internetowym!)


3.  Założyłem konto w waszym sklepie, ale nie mogę się zalogować

Ad.3 Do zalogowania się na konto, niezbędna jest aktywacja konta (link aktywacyjny, który należy kliknąć lub przekopiować do przeglądarki internetowej, został wysłany na podany podczas rejestracji  adres e-mail).  Jeśli nadal nie możesz się zalogować, prosimy o kontakt z konsultantem.

 
4.  Mam problem z zalogowaniem się do sklepu, co zrobić?

Ad. 4 Jeżeli nie możesz zalogować się na swoje konto – zapomniałeś hasła, kliknij napis „Przypomnij hasło” pod okienkiem logowania. Na podany e-mail zostanie wysłane nowe hasło. (UWAGA! Wysłany e-mail może znajdować się w Folderze SPAM!) Jeśli nie pamiętasz jaki adres e-mail podałeś podczas rejestracji, prosimy o kontakt.

5.  Jak kupić dany produkt w sklepie internetowym?

Ad.5 Gdy znajdziesz już wybrany produkt, dodaj go do wirtualnego koszyka (kliknij obrazek z koszykiem – musisz być zalogowany.. jeśli nie jesteś, zostaniesz przeniesiony do strony logowania). W tym momencie zostaniesz przeniesiony do strony „Zawartość koszyka”, w której możesz zwiększyć/zmniejszyć ilość zamówienia, usunąć  towar z koszyka lub zamówić produkty znajdujące się w koszyku. Jeśli chcesz, możesz kontynuować zakupy dodając kolejne elementy do koszyka. Gdy będziesz miał już w koszyku wszystkie produkty, kliknij w „Zamów produkty”. Następnie wybierz rodzaj przesyłki, którą chcesz otrzymać zamówiony towar (odbiór osobisty) i kliknij przycisk „Dalej”.  Zostaniesz przeniesiony do ostatniej już strony zamówienia. Zweryfikuj dane zamówienia, wybierz rodzaj płatności i kliknij „Wyślij zamówienie”.

6.  Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?

Ad.6 Tak. Jeśli nie masz jeszcze konta w naszym sklepie, konsultant telefoniczny założy je dla Ciebie i od razu będziesz mógł złożyć zamówienie. Jeśli masz już konto, konsultant poprosi Cię o numer klienta i przyjmie zamówienie.

7.  Jak znaleźć produkt w sklepie internetowym?

Ad.7 Aby znaleźć  jakiś produkt możesz skorzystać  z  rozwijanego „drzewka” kategorii, które znajduje się w lewej części strony. Dzięki niemu możesz wyszukać produkty w zależności od kategorii do której są przypisane.

Druga możliwość to skorzystanie z wyszukiwarki, która znajduje się w prawej kolumnie witryny. Towary możemy wyszukiwać po nazwie oraz po indeksie. Jeśli łatwiej szukać ci po nazwie produktu, kliknij w rozwijane menu i wybierz „w nazwach”.

8.  Jestem zainteresowany produktem który jest obecnie niedostępny. Czy istnieje możliwość poinformowania mnie o dostawie tego towaru?

Ad.8 Może zdarzyć się że niektóre towary, które chcielibyśmy zakupić w sklepie są niestostępne (posiadają czerwony status "niedostępny"). Przedmiotu takiego nie możemy niestety w danym momencie zakupić, gdyż prawdopodobnie stan magazynowy jest zerowy i czeka na dostawę produktu. Co jednak zrobić jeśli chcemy poczekać na jego dostępność i zrobić zakup? Jest kilka możliwości.

1. Jeśli robimy zamówienia telefonicznie lub drogą mailową, konsultantka zapisze sobie taką uwagę i poinformuje nas o terminie dostawy lub/i o pojawieniu się towaru na stanach magazynu.

2. Jeśli zamówienia składamy przez stronę intenetową, możemy skorzystać z "Przechowalni" (znaczek teczki obok koszyka). Jest to funkcja umożliwiająca przechowywanie towarów, które nas interesują. Mogą to być towary które najczęściej kupujemy, towary które planujemy zakupić w przyszłości, bądź te których obecenie nie ma na stanie. Dane tam zawarte są zapamiętywane, dzięki czemu nawet po wylogowaniu się, nie utracimy ich.
UWAGA: Dostęp do "Przechowalni" mają tylko zalogowani użytkownicy sklepu.

3. Dla zalogowanych użytkowników przygotowaliśmy również funkcję "Poinformuj mnie jak towar będzie dostępny". Pojawia się ona przy towarze, który jest obecnie niedostępny. Gdy produkt będzie dostępny na stanie magazynowym, zostaniemy poinformowani o tym fakcie mailowo.

towar dostępny


9.  Czy mogę osobiście odebrać zamówione produkty?

Ad.9 Tak, można osobiście odebrać zamówiony towar. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Nasz adres:


CYBOR-TECH
KARWINIEC 78
56-420 BIERUTÓW
godziny pracy:

  8:00-17:00 poniedziałek – piątek

9:00-15:00 sobota


 
10. Jaki rodzaj przesyłki zamówienia mogę wybrać?

Ad.10  Obecnie oferujemy przesyłki bez i za pobraniem Pocztą Polską, kurierem UPS, OPEK oraz SIÓDEMKA.

11. Czy mogę zmienić rodzaj/dostawcę przesyłki?

Ad.11 Aby zmienić wcześniej wybrany rodzaj przesyłki kliknij w napis „Zmień zawartość zamówienia”.  Zostaniesz ponownie przeniesiony do strony „Zawartość koszyka”. Kliknij tekst „Zamów produkty” i będziesz mógł ponownie wybrać  rodzaj transportu zamówienia. Jeśli wysłałeś już zamówienie i chcesz zmienić rodzaj transportu, zadzwoń do nas.

12. Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem bankowym?

Ad.12 Tak, można zapłacić za zamówienie przelewem bankowym. Na ostatniej stronie jest możliwość „Wyboru płatności”. Kliknij w pole obok obrazku przypisanego do twojego banku.

(obsługujemy: Przelew pocztowy, Polcard, Inteligo, Transfer, Nordea, iPKO, Bank BPH, Lukas, Citi, Polbank EFG, Deutche Bank, Multi Transfer, Przelewy 24 BZ, ING, Pekao24, Bank BHŻ, Kredyt Bank, Raiffeisen Bank, Millennium Bank)

13. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Ad.13 Tak, aby ją otrzymać wystarczy zgłosić chęć otrzymania faktury VAT podczas zamówienia telefonicznego, bądź zaznaczyć taką opcję na ostatniej stronie zamówienia internetowego (pod „Wyborem płatności” zmień opcję z „Chcę otrzymać : paragon” na „Chcę otrzymać: faktura VAT”)

 
14. Jak zmienić język strony?

Ad. 14 Wystarczy kliknąć w ikonkę flagi znajdującej się w prawym górnym rogu strony, bądź w ramce „Ustawienia” (prawa kolumna), wybrać z rozwijanego menu żądany język i kliknąć przycisk „Zmień ustawienia”.

15. Czy mogę złożyć, zapłacić za zamówienie w EURO/DOLARACH?

Ad.15 Tak. Aby zobaczyć ceny w Euro, wystarczy w ramce „Ustawienia” (prawa kolumna), wybrać z rozwijanego menu „Walutę” EUR.  Numer konta dla transakcji walutowych EURO to:

BZ WBK SA

Rynek, 56-400 Oleśnica
SWIFT: WBK PPL PP
PL 85 1090 2415 0000 0001 0717 4238

 

Aby zobaczyć ceny w Dolarach amerykańskich, wystarczy w ramce „Ustawienia” (prawa kolumna), wybrać z rozwijanego menu „Walutę” USD.  Numer konta dla transakcji walutowych w DOLARACH USD to:

PKO BP S.A.

PKO BP SA /O OLEŚNICA
SWIFT: BPKOPLPW
PL 83 1020 5297 0000 1402 0152 3604

 


 
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, prosimy o KONTAKT.

2015-09-24 14:26:22

Sklep internetowy

Zaloguj się

Załóż konto

Formularze

Twoja sugestia

 

LEDON TIME